Thursday, October 30, 2008

rase nak langgar jer

ari nie mood aku mak aii macam xkene jer....ni gara2 terpandang 1 tragedi yang menyakitkan ati...naper la da 2 tahun susah sangat nak luper bende tu...aku ni bukanlah pendendam tapi kali ngan die aku mmg tak bleh nak maafkan dier sampai biler2 pun...aduyai...hazelyn...hazelyn...cool down...ko banyak lagi benda nak kena dulukaN...ko der paper nak settlekan...n 1 perkara penting yang hazelyn kena ingat about ur mom....ye...ye...mami sakit skrang...kene strok yang 100% pada otaknye...Ya Allah besarnyer ujian yang Engkau berikan...aku terima dengan rase penuh kesabaran...skarang ni da xder mase aku nak letakkan masalah dulu dalam kepala otak aku sebab dua perkara tu aku kena dulukan yang antara terdulu...
Tuhan tu Maha Kuasa...setiap aper yang berlaku pasti ader hikmahnyer..dan aku tau ader sebab kenape dan mengapa jadi mcm ni kat aku...Insyallah setiap yang berat akan jadi ringan kalo aku sabar....pada insan tersebut...ko da lamer mati dalam kamus hidup aku...

3 comments:

lily_pisces said...

aku tau kejadian tuh..tapi aku tak berapa perasan dia...lenkali klu kat luar buat2 terlanggar pun tak per hehehe

izzaty bassin said...

hye..kenal ke? hehehe
nie mana satu blog nie..
add me k..
hehehe

lily_pisces said...

u have been tagged..
tgk blog aku