Tuesday, February 24, 2009

eL rEgInA mY sWeEtHeArT!!!

EL REGINA BT MOHD KHUSNI HANIFF

hUHU el regina...



tu la namer anak buah hati pengarang jantung aku...huhuhu umur da 2 tahun tapi gaya cakap mcm umur 20 tahun...petah bercakap kadang2 buat aku pun kalah ngan dier...kalo kiter bercakap mesti ader sambungan dari dier...



kami sekeluarga panggil dier ngan panggilan manja ' DARLING'. huhuhu petah nyer dier mak aii xboleh nak lawan bercakap... along aku cakap mcm mama dier.hehehe yer r tu...kalo direnung sedalam dalamnyer mmg mulutnyer mcm kakak ipar aku bercakap...



ari2 perangainyer berubah...bak kata org perangai br...so aku kalo balik ke kl...agak2 mmg terkene gak la ngan dier ni...



rindu giler aku ngan minah kecik ni...kalo cakap phone ngan dier agak2 bersiap2 la sedia ngan soklan maut n berulang dier tu...huhuhu


budak kecik ni, mama dier panggil ngan panggilan bobot kalo time dier xdengar cakap...aduyai kadang2 datang gak mood meroyan dier wat semua org tahan sabar giler...


huhuhu paperpun kehadirannyer mengubat hati kami sekeluarga yang menanti nyer selama 5 tahun. 5 tahun menunggu....huhuhu alhamdulilah EL REGINA BT MOHD KHUSNI HANIFF hadir dalam kehidupan kami sebagai anugerah yang xternilai harganya...



1 comment:

Anonymous said...

great!!!tibe2 kak ikin terjmp plak blog lin post...dasyat...actually, nk cari el regina gymnas tu....terkeluar el regina junior...chumil...la!