Monday, February 23, 2009

TDO LG DI HOSPITAL!!!

aduhai...
mami xjadi lg kuar hospital...
alamatnyer tdo hospital lg la aku...
huhuhu bknnyer berkira nak menjaga mak sendiri tapi suasana kat hospital tu umpama yang menjaga pun bley sakit
tapi xper la
along cakap tadi 3hb 3 mak aku kuar...so thisweek aku balik aku ingtkan nak stay lamer la kat kl...
huhuhu sian abah...tadi along cakap abah demam pulak...serba salah aku dibuatnyer...
yer la ni tanggungjawab aku sebagai anak pompuan tambah2 lagi xberkahwin lg...
so khamis ni aku nak balik kl secepat yg mungkin...
biar aku pulak yg jaga mak aku malam...coz siang maid aku ader tgg kat spital...siangnyer plak aku boleh memasak n kemas2 sket umah...almaklumlah da lamer xberusik...xboleh nak salahkan maid aku coz dier kene tgg kat hospital.

No comments: